Saturday 25 April 2009

Engka - Ethnic Transmission

Dini nuan, kini nuan,
bisi enda lama lalu nuan lenyau
Aku berunding, nama kebuah,
nama ti ngasuh nuan ke nyau

Engka nya, engka tu, ngasuh tua baka tu

Engka, nuan sigi sayau ka ku,
tapi nuan malu, nadai nemu nyebut,
kati ngatur jaku, ka madah ke aku,

taukaEngka, nuan sigi nadai ati,
nuan enda peduli, nadai madah kini, ninggal ku kediri,

Engka nadai guna, aku ngiga, utai ti sigi, nadai ba dia,

Ku ka ninga, nama berita, nama gaga nuan gerai tauka enda
Tulis surat, kirim meh salam, ngambi ku nemu pagila lusa

Engka nuan teperasa, laban laya tua suba,

Engka, nadai ku di peda nuan,
engka ku berumban, mai nuan bepangan,
minta ampun sulu, semua penyalah ku,

tauka Engka, nuan kala patah ati,
nuan alit ati, nuan enda berani,
nuan enggai beraie agi

Ulih ka nuan ninga, ati aku ngumbai,
padah meh kemaya, nuan deka pulai

Engka, nuan sigi sayau ka ku,
tapi nuan malu, nadai nemu nyebut,
kati ngatur jaku, ka madah ka aku,

taukaEngka, nuan sigi nadai ati, n
uan enda peduli, nadai madah kini, ninggal ku kediri,

Engka nadai guna, aku ngiga, utai ti sigi, nadai ba dia

No comments:

Post a Comment