Tuesday 19 October 2010

Danji Sungai Lemanak - Hailey

Malam sunyi terang bulan
kediri di tanju ku beraie
rarat puput ribut ati ngenang nuan
peruji ati ambai lalai

Di baruh pun engkabang tua besulu
danji manid lemai sereta tua ambai
ba kerangan ai sungai ti chiru
perau tua sangkai alai tua bepadu

Diatu nuan nadai jauh udah pegi
aku beraie kediri ngenang semaya danji
nuan pandai sekula belajar di university
ku nadai daya laban ku merinsa

lapa nuan jauh pegi ngenusah ke ati
nyangka nya tanda pengerindu ku nadai bebagi
ngarap ke nuan pulai
datai bulih degree
danji pengerindu di sungai lemanak

sema ku nurun mandi semina ku kediri
perau anyut kili nadai nuan ngemudi
batu perunsut sulu
agi diibun aku
bau sabun sulu ngenusah atiku

1 comment:

  1. Hi kaban..
    aku deka kongsi link enggau blog nuan..

    Blog nuan bisi udah pasuk ka aku ba Iban2u.
    peda tu..

    http://bizniz87.wordpress.com/2011/01/14/link-list/

    dah nya..nuan masuk ka link aku ga
    http://bizniz87.wordpress.com/

    ReplyDelete