Saturday 6 June 2009

Nuan kena pugai belalai - Linda


enggau gaga ati ninga nuan minta aku

ni enda aku nyambut saut enggau enda ngelebu

sigi aku karap nuan siku lelaki

ti tau enggau aku saum ke siti ati


Nyau lama begulai ulah nuan nyelai

pengerindu tua renggan laya mayuh ka nyadi

nyau enda semakai bejalai enda sekaki

duduk enda berimbai melakang ke pangan diri



Ko tuju ati sigi ka panjai begulai

bebilik ruang pan deka baka urang bukai


Enda ku nyangka puntan ba tengah jalai

meda nuan suba sayau enggau mentas amai



udah nuan tekena ke amba pugai belalai

aku lalu disingkir baka gesai ke tikai



asai ke nadai penyai aku enggau nuan

ku intu enggau mentas pengerindu aku meruan

tang nuan sulu enda ngipak ke pengeran

enti suba ku nemu kapa ku nerima nuan



No comments:

Post a Comment