Tuesday 11 August 2009

Rawan Ati Ngempu Nuan - Rickie Andrewson

Berubah berinsur berubah
nuan nadai agi pemanah
enda baka nuan keudah udah
nyau mayuh utai ke salah

suba nuan enda beulah
diatu jauh berubah
suba nuan chukup pementas
diatu nuan pemanas

Nyelai amai nyelai
nuan udah jauh bebali
dulu nuan nelap ati
diatu nuan benci begedi

makin ari betambah nyadi
nuan nyerarai nyau baka api
enda ulih agi aku padam
ati nuan balat bedendam

Puntan penemu temati kutu
aku baka ke alah ayu
perangai nuan enda tentu menuku
enda meruan betul seredah selalu

suba ngembuan adat bebasa
mimit pan jaku nadai naya
aku diasi ke nuan belama
diatu aku nyau enda diguna

Ulah nuan amai berubah
nadai daya ku serba salah
ninting ari nuan ke mantah
semua pengawa ku nadai manah

nama ngasuh nuan bakatu
enda ninga ke rara aku
tusah aku majak negmbuan
rawan ati aku ngempu nuan

No comments:

Post a Comment